مصرف سوسیس و کالباس خطر دیابت نوع ۲ را افزایش می‌دهد کلید حفظ آرامش در زندگی مشترک چیست؟ ایجاد ۱۱ حلقه امنیتی اطراف حرم مطهر رضوی | تمامی دستگاه‌های نظامی و امنیتی در مشهد آماده باش هستند سوء‌تغذیه، هشت استان کشور را تهدید می‌کند برای حفظ سلامتی خود شکلات تلخ بخورید زلزله شدید در پاکستان + جزئیات (۸ شهریور ۱۴۰۳) روایتی از انفجار دفتر نخست وزیری در سال ۱۳۶۰ پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه، ٨ شهریور ١۴٠٣) | تداوم وزش باد و افزایش تدریجی دما در استان در اربعین ۱۴۰۳، بیش‌از ۳ میلیون خدمت درمانی ارائه شد | گرمازدگی؛ شایع‌ترین مشکل زائران مقتول ۱۳ ساله با پای خودش به اداره پلیس تهران مراجعه کرد توصیه به مبتلایان میگرن: این نوع پنیر را مصرف نکنید چگونه روابط دوستانه را مستحکم‌تر کنیم؟ اولین انتصابات وزیر آموزش‌وپرورش در وزارت‌خانه متبوعش ممنوعیت تردد موتورسیکلت در محور تهران-سمنان-مشهد و بالعکس از امروز (۸ شهریور ۱۴۰۳) تا دهم شهریور اعتراض دانش‌آموزان به آزمون فرهنگیان | والدین دانش‌آموزان خواستار اعلام کارنامه سبز پذیرفته‌شدگان هستند خراسان رضوی، دومین مصرف‌کننده فرآورده‌های خونی در کشور زادآوری؛ آرزویی که همچنان بر کاغذ می‌ماند! قتل مرد جوان توسط همسر یا باجناق | زوایای جدید از پرونده مرد جوانی که جسدش در حاشیه خیابان شفا مشهد رها شده بود سرطان ریه؛ پنجمین سرطان شایع در ایران | واکسن سرطان ریه چه زمانی به ایران می‌رسد؟ با مصرف ماهی در دوران بارداری خطر ابتلای جنین به اوتیسم را کاهش دهید
سرخط خبرها

پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه، ٨ شهریور ١۴٠٣) | تداوم وزش باد و افزایش تدریجی دما در استان

  • کد خبر: ۲۴۸۰۲۴
  • ۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۳
پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه، ٨ شهریور ١۴٠٣) | تداوم وزش باد و افزایش تدریجی دما در استان
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی گفت: در روز‌های آینده، وزش باد به‌تناوب در سطح استان ادامه دارد.

محمد غیوری‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز، در خصوص وضعیت جوی مشهد و خراسان‌رضوی اظهار کرد: براساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی، در روز‌های آینده وزش باد به‌تناوب در سطح استان ادامه دارد.

وی افزود: وزش باد به‌ویژه در نیمه جنوبی و شرقی استان و دامنه‌های بینالود شدیدتر و همراه با گردوخاک، کاهش دید و کاهش کیفیت هوا و با احتمال بروز خسارت پیش‌بینی می‌شود. ضمن اینکه در ۴٨ ساعت آینده، احتمال انتقال ذرات به سایر نقاط استان ازجمله نواحی مرکزی دور از انتظار نیست.

به گفته وی، روند افزایشی دما از امروز آغاز می‌شود و تا اوایل هفته آتی، در سطح استان ادامه دارد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته در کلانشهر مشهد، نوسانات دمایی ٣٣ و ١٨ درجه به ثبت رسیده است، گفت: امروز دمای هوای مشهد در گرم‌ترین ساعات به ٢٨ درجه و در خنک‌ترین ساعات به ١٨ درجه خواهد رسید. طی شبانه‌روز گذشته، بردسکن با دمای ٣٩ درجه و قوچان با دمای ١٣ درجه به‌ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین شهرستان‌های استان بوده‌اند. بیشترین سرعت وزش باد از بجستان با ٧۶ کیلومتربرساعت گزارش شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->